Att ha världens bästa gäng runt sig.

Godkväll!
 
Jag är så glad och tacksam över alla som tagit sig tid att höra av sig till mig på ett eller annat sätt. Elevers föräldrar, kollegor, släktingar och nära vänner. Så omtänksamt att ni tänker på mig, genuint fint. Har ju en hel armé av hejarrop, tack!!
 
I onsdagskväll pratade jag en dryg timme med Mari i telefon. Vi som bor i olika städer och ses väldigt sällan. Men varje gång vi hörs känns det självklart, som igår. Oavsett om det dröjer ett halvår mellan gångerna. En sådan vän som alla borde ha! 
Ester ringde mig och hon överraskade med middag på Pinchos framöver! För att ha något att se fram emot. Alltså du! Tack.
Och i torsdags förmiddag pratade jag med Peter. Nu ska vi äntligen se till att ses, på onsdag, om inget annat sker. Det var så fint att hinna avhandla länge och ska bli ännu finare att umgås. 
Senare samma eftermiddag plingade det på dörren, från Bellis Blommor. Mina vänner Ida, Stina och Lina hade varit i farten igen. Alltså ni! Ville muntra upp med den ovan vackra buketten och choklad. Blev så chockad, var ju inte beredd på det igen. TACK!
Har även pratat med brorsan som ju var uppe här och som jag missade p.g.a. smärtan. Och grattat en av brorsbarnen som fyllde år i onsdags. Jag har världens bästa syskonbarn om ni inte visste det!
Min farbrors fru fyllde år igår och vi pratade en lång stund idag även. Krya på dig också!
Ja, att jag har mina vapendragare med mig när livet inte riktigt är en dans på rosor är i alla fall ett som är säkert.
<3
 
En lugn helg har det varit i vanlig ordning. Både fått en natt med ganska bra sömn, och en med lite mindre sömn... Att sitta upp för att man nästan kräks och med mycket smärta är ingen hit.
Sol och fint väder och en promenad på isen hade ju varit fint. Men då svanskotan gör ont så att det känns som om skelettet ska gå av, ja då stannar man inomhus med Netflix hela dagen istället.
Men då försöker jag påminna mig om alla fina jag har runt mig som peppar. 
Tack för att ni finns!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0