Idag är idag och jag kommer alltid att tänka på dig.

Detta datum, alltid förknippat med dig. För alltid.
Jag har tänkt på dig mycket på sistone. Känt.
Och i år slog allt hårdare än det brukar av någon anledning.
Ibland är det väl bara så.
Åtta långa år har gått. 8.
Vart tog de åren vägen egentligen?

Livet pågår men känslorna finns alltid kvar
och det känns tryggt att ha dig på min arm, som en tröst 
även om jag inte vet hur du har det nu
hur du bor, hur du mår, vad du gör
ingenting vet jag
och jag undrar just om du vet något om mig, om den jag blivit?
 
Imorgon är en ny dag, en annan dag, en bättre dag
Men idag är idag och jag kommer alltid att tänka på dig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Vill skicka en varm kram tillbaka och önska dig en riktigt God Jul!
<3

2016-12-21 @ 21:59:34
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0