Tröttvecka och lite funderingar.

Lite helgblomster och fredagsmys på sin plats:)
 
Hej!
 
Först och främst, tack och bock för alla gratulationer! Det värmer oerhört mycket ska ni veta.
Dessa blogginlägg alltså, de dröjer mellan gångerna. Tycker jag skriver det varje gång. 
Jag har varit så rackarns trött i veckan, helt slut. Så jag har varken haft ork eller lust att blogga, och inspirationen har varit som bortblåst. Det är nog första gången jag faktiskt känner så.
Jag verkar dock ha zinkbrist, så det kanske kan förklara ett och annat.
Veckans repertoar har dessutom bjudit på att jag skadat axeln (men det är bättre nu!), som om de andra skadorna inte räckte. Och så lite teknikstrul på det i form av dålig täckning på mobilen, och ett väldigt långsamt och ibland icke fungerande internet. Nästa vecka ska vi byta internetleverantör här, så vet inte om det är det som spökat lite.
Annars har jag spillt ut all kompost på den nytvättade mattan, och jag tror jag bara skrattade åt det, var för trött för annat. Och det första jag gjorde ikväll efter att ha dammtorkat, dammsugit och torkat golven var naturligtvis att spilla på golvet igen. Inte riktigt min vecka va. 
Jag har även funderat lite på den här bloggen... Övervägt om jag ska fortsätta att skriva här. Kanske har jag bara en tröttvecka och nästa vecka kommer inspirationen åter. För att skriva har jag ju alltid gillat. 
 
Slutet på april, hur gick det till? Denna månad har verkligen gått rekordsnabbt. 
Nu: njuta av helgen. Imorgon tänkte jag ta en långpromenad och träna dans och hoppas att foten inte strejkar. Det är även auditions till Trolltagen lördag-söndag och jag är mer än sugen på att gå, men tyvärr får jag hoppa det och vara klok istället.
På söndag vankas det släktkalas och sedan ska jag ladda om och ta måndagen med storm och hoppas på att få mycket gjort och att inspirationen återvänder. 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Netti

Inspirationen försvinner lätt när man är trött men hoppas du blir piggare nästa vecka :-D

2015-04-25 @ 17:55:17
URL: http://starby.devote.se
Postat av: Sara

Ja ibland är det bra att vara klok när man är skadad så det inte bli värre :) Hoppas du får en underbar vecka fina du och blir lite piggare när du kan få i dig lite mer zink :) Kram

2015-04-27 @ 11:08:36
URL: http://www.baakochmaat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0