För att känslan infann sig, och den där morfar.

Hej!
 
Nämen se, här kommer ett stycke inlägg lastat. Nu infann sig känslan, så bäst att passa på.
Kortvecka denna vecka, ganska skönt faktiskt ändå.
Jag ska försöka göra ett extra pluggryck och studera flitigt och få lite fler saker gjorda som stressar mig.
 
Nu övar vi till dansföreställningarna i maj må ni tro! Duktiga, uthålliga elever som kämpar och gör sitt bästa.
Det känns bra överlag. Så detta kommer förhoppningsvis gå som en dans får vi hoppas:)
 
I söndags var det kalas för en släkting som fyllde jämt. Följande dialog utbyttes mellan mig och morfar när vi skulle kramas hejdå.
Jag (som försöker krama en sittande morfar): hejdå, ha det så bra nu så syns vi!
Morfar: Jo tack, ha det så bra.
Morfar igen kort därefter: Nej, det här måste vi ta om, så konstig kram det blev!
Jag: Ja jag vet, jag kände det jag med. Det blev en halv kram bara.
 
Svårt beskrivet att återge det. Men morfar satt längst in vid bordet och det var trångt att få plats att kramas helt enkelt. Och morfar om någon brukar alltid ge så varma härliga kramar. Det roliga var bara hur han uttryckte det, då jag i samma sekund som han sa det tänkte precis samma sak. Haha så det kan gå:)
 
Igår eftermiddag kom solen på besök en stund, jag passade på att förevigade det där ovan.
Valborgsmässoafton på torsdag, och snart har vi en ny månad. Igen.
För övrigt vill jag säga grattis till min kusin och hans tjej som blev tvåbarnsföräldrar förra tisdagen! Så roligt. Detta år är verkligen ett barnår. Tycker jag sagt det förut om tidigare år, men detta år bara rasslar det ju till:) Flera av mina närmsta vänner och kusiner som väntar smått.
Ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Netti

Vilka mysiga dagar du har haft och vilket mysigt kök :-D

2015-04-29 @ 05:11:27
URL: http://starby.devote.se
Postat av: Sara

Men så roligt att du tänkte det precis när han sa det <3 Och så mysigt med en liten bebis, grattis till dem :) Kram

2015-04-29 @ 20:33:58
URL: http://www.baakochmaat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0