Äntligen lite flyt, eller?

Vintrig natur och lite chokladgott från helgen.
 
Nämen hoppsan det var inte meningen med en liten paus i bloggandet trots bristen på energi.
Jag har fått känna mig lite bättre i några dagar och tagit djupa andetag och hämtat kraft.
Efter få dagar och kort om tid har jag satsat allt jag orkat på examensarbetet.
Ska jag vara riktigt ärlig trodde jag inte att jag skulle få ihop det och framför allt inte att jag skulle
orka genomföra min danslektion och intervju.
Men där fick jag!
 
Den första dansundervisningen och intervjun gjordes idag och gick galant! Trots rackarns lite sömn
och en medicinkur för att orka stå på benen.
Och jag är så stolt och nöjd över mig själv att jag orkade och kan.
Fick mycket fin och positiv feedback så nu känner jag mig stärkt.
 
Imorgon onsdag och på torsdag ska jag göra resterande av danslektionerna och intervjuerna
till examensarbetet och sedan är det praktiska arbetet klart!
Det var så roligt att få undervisa igen så jag hoppas orken är med mig nu.
På torsdag ska jag äntligen åka och jobba på Dansmagasinet också efter att inte ha kunnat arbeta på 3 veckor.
 
Hurra äntligen, vågar jag säga så? Jag är fortfarande inte bra, men däremot bättre.
Nu blir det snart sängen, ska gå igenom dansen inför morgondagen och sedan varva ner.
En tidig dag imorgon och det är andra gången på den här veckan de stänger av vattnet, vad nu då.
Hoppas bara bussarna går imorgonbitti då det varit blixthalka här och bussarna ställdes in idag.
 
Det känns fint att få somna med en skön känsla i magen av att jag gjort något bra och kämpat.
Tack också till alla snälla lärare som ställer upp så jag kan genomföra detta trots att jag blev sjuk och allt fick bli i sista stund. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

Ser fint och gott ut! :)

sv: Ja, det var/är riktigt gott! :) Haha, du får ta lite fika :)
Ja, det ska bli riktigt kul! :)

2013-11-27 @ 00:13:34
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Josefine Anerland

Jättefina bilder!

2013-11-27 @ 13:04:32
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Ett rött monogram

Skönt att du är bättre.
Vackra bilder
Kramar/AM

2013-11-27 @ 18:22:58
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Anette

Åååå va härligt att det har vänt !! Skynda långsamt nu !

En riktigt fin adventshelg till dej..kraaaam

Postat av: Tina

Önskar dig en riktigt fin adventshelg
Varmaste kramar Tina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0