min pappa har flyttat till himlen.


min pappa ska flytta till himlen
till ett bättre ställe, en fridfullare plats
segla på molnen, nicka åt fåglarnas skratt

min pappa ska flytta till himlen
till ett bättre ställe, en fridfullare plats
känna vinden i håret, lätta, se änglarnas dans

min pappa ska flytta till himlen
till ett bättre ställe, en fridfullare plats
sova bland stjärnorna, vakna vid liljekonvaljerna, drömma om oss

min pappa har flyttat till himlen
han har åkt, börjat en ny resa nu
vila i frid, sov så gott
vi syns i himlen, lilla pappa

Kommentarer
Postat av: Lina

vad vacker dikt =) tycker du är jättestark, modig, vacker, och en undersuperbra kompis<3 om du undra varför ja int kommer efter är för att jag tycker att du ska få ta farväl utan att någon annan är i vägen. Jag vill att du ska få ta farväl med din familj å släkt. För du vet ju vart du har mig=) Känns så konstigt att se din släkt på en begravning spec när de blir första gången. Tycker att de skulle passa bätter vid ett annat tillfälle=) <3 Be strong <3 kramar

2009-01-23 @ 12:23:13
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0