För att du tycker om den här låten och den känns (kändes) så hjärtträffande just då.



Och jag har lärt mej tycka om den här låten nu, den här versionen av den, du skulle se mej nu.
Han.
Du skulle visst komma till Luleå i helgen.
Och du har mina armband som jag glömde i stugan för en evighet sen skrev du.
Om tid fanns skulle du svänga förbi mej. Och jag har halsfluss, hej. Vi får se.

"Du vi kan göra det bra igen
Vi kan göra om det nån gång

Vi kanske skulle klara det älskling
Vi kan försöka men inget ändras
se inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
ser inte tillbaks

Bara lite lite bättre
Bra nog för att ta din tid
Säg om det skulle göra dig glad igen

Vi kanske skulle klara det älskling
Vi kan försöka men inget ändras
se inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
se inte tillbaks

bara lite lite bättre

Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag
Det gör ont för varje hjärtslag"

Annika Norlin och Anna Järvinen - Det gör ont för varje hjärtslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0