ditt hjärta är ett tomt rum mellan mina väggar.

                    
ditt hjärta är ett tomt rum mellan mina väggar
ingenting, ingenting
jag kommer inte åt
lämnade jag fönstret öppet, hoppade du
kniven i hjärtat
här är det som blev kvar
det ekar tyst
stanna kvar
tyst älskling, tyst
för att du är här är jag här och vi är de enda på jorden
några sekunder bara
du och du och du och du
behöver du luft, kan du andas
när kom du på att syret tog slut
din tystnad skrämmer mej
pojken som tänkte med sitt hjärta, hur tänkte han?
varför skadar vi varandra
säg att du letar efter hennes själ
mitt hjärtas ögon drunknar av oceanens tårar
ekvationen blir mer spännande då
jaha förlåt jag visste inte
för att du är du
var det tvunget att vara du
du fattas mej
alltid du
you make my heart beat faster and my dress don´t  fit
det är bäst att jag går, hejdå I´m leaving
ditt hjärta är ett tomt rum mellan mina väggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0