Tulpanens dag.

Hej!
 
Är det någon som vet vilken dag det är idag? -Jamen, tulpanens dag såklart! Inget jag firat nämnvärt, men tulpanerna jag köpte i fredags står sig fina och njuts av minsann. Är det någon som älskar blommor så är det jag haha!
 
Annars har dagen bestått i att ringa en privat vårdcentral och höra mig för om remisser, varit på jobbet och hälsat på och träffat min fysioterapeut. Ska inte grotta ner mig i detta något mer, det får bli ett eget inlägg senare.
Jag känner att det är viktigt att bloggen fylls av lite mer glädje och roliga saker, - såsom tulpaner, bland alla sjukdomshistorier. Annars blir bloggandet (och läsandet) ingen höjdare alls. Lite mer mix helt enkelt, av både livets toppar och dalar. Tänkte också försöka få till lite mer kortare inlägg med inte allt för många ord, så får sjukdomsinläggen bli lite längre med beskrivning av just läget. Då vet ni min plan.
 
Mitt internet har inte riktigt velat samarbeta med mig sedan en vecka tillbaka, oklart varför.
Tittade för övrigt på Idrottsgsgalan ikväll. Så många duktiga utövare därute. Grattis till Sarah Sjöström som blev årets kvinnliga idrottare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0