Några dagar hos mamma och ett oväntat blombud.

Hej!
 
Så var jag tillbaka i stada. Åkte ju till mamma i torsdags och kom alltså tillbaka idag måndag, en liten weekend. Skönt att få byta miljö, umgås och bli ompysslad. Men lika skönt att komma hem:) 
Jag har tyvärr ingen vidare bra dag idag, kan räkna sovtimmarna på ena handen och smärta hela dagen lång, så jag ska inte bli långrandig som det så fint brukar heta.
 
Snön har fortsatt att falla här, inte klokt. Den kommer smälta bort till sommaren ju haha. Men vackert är det!
I fredagskväll hade vi Britt och Elisabet på 3-rätters middag. Trevligt! 
Under lördagen var vi en kort tur till gallerian för att köpa presenter och sedan körde vi till morfar. Efterlängtat! På kvällen var vi sedan bjudna hem tlll ovannämnda på middag, 3-rätters där också. Åh så gott! 
Söndagen bestod av en lugn och skön promenad och bläddra i gamla fotoalbum. 
 
Och när jag kom hem i eftermiddags, så väntade ett blombud utanför min dörr. Nämen! 
Ett stort fång röda tulpaner med grönt. Tack Mari för att du tänker på mig! Världens bästa vän<3
Blev så glad. Och speciellt en dag som denna med smärta varje timme av dygnet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0