-20, att inte kunna ha kontroll över sin kropp och tacksamhet.

Hej!
 
Kallt var det här, runt -20 i flera dagar. Bilden är från någon vecka sedan men skulle kunna vara från idag. Vintrigt vackert, soligt och rosa himmel. Ljuvligt, men kallt ja. 
Är trött som få ikväll, råkade somna i soffan och fick tvinga mig upp och göra middag. Sover fortfarande inget vidare, så är ju inte så konstigt faktiskt. Fick ett erbjudande om ett reklamjobb den här veckan! Funderade fram och tillbaka men tackade nej tillslut. Trött och med smärta är inte världens bästa kombo för att fotograferas. Men tack för förfrågan, fint!
Höll för övrigt på att få ett bryt här idag haha. Ibland alltså... Planerade att storstäda redan i torsdags men har fått skjuta på det p.g.a. smärtan. Så idag tänkte iag äntligen ta tag i det. Men, var ju lättare sagt än gjort. Att böja sig ner om vartannat när man dammtorkar, fy... Så fick ge mig helt enkelt. Att inte ens kunna städa själv, så frustrerande ska jag tala om. Att inte ha kontroll över sin egen kropp. Vissa dagar blir jag less fastän jag försöker hålla humöret uppe. Håller tummarna för att mamma kommer hit i veckan och hjälper mig!
 
I helgen har jag träffat lite vänner! Gäller att planera så jag inte tar ut mig för mycket så jag inte tvingas ställa in mina träffar när jag äntligen lyckas boka in några. 
Under lördags eftermiddag träffade jag upp Lina på stan och gick en kort sväng innan vi promenerade hem till henne och katterna. Drack te, myste med Ines och Lasse och pratade en massa. 
I söndags kom Rebecka förbi mig. Så efterlängtat, vi har inte setts på 2 månader. Verkligen fint! Tyvärr hann vi bara ses drygt en timme. Haha skulle behöva ses en hel vecka för att hinna uppdatera varandra om allt som händer i livet. Vi hoppas på att få till en date snart igen!
 
Januari är visst förbi, med clementiner och varma bad. Verkar vara återkommande inslag varje års första månad. Februari alltså, och på onsdag ska jag börja jobba på 25%. Heja, heja. En vecka med en hel del på schemat. 
Är så glad och tacksam för alla fina som hört av sig till mig och undrar hur jag mår. Ingen nämnd, ingen glömt!
Tack.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0