Startat nya jobbet och Peters födelsedagsmiddag.

Hej!
 
Så fort denna vecka och helg gått! Man hinner ju knappt med så är det måndag igen haha.
Jobbat på som vanligt. Och snart ser jag ljuset i tunneln och det börjar lätta med det administrativa. Idag hade vi kursstart för barndansen för de födda 2013, och på onsdag är ytterliggare en kursstart. Det har varit rekord i de som anmält sig. Hela 74 stycken! Jag ansvarar för dessa kurser men undervisar inte de. 
När alla kursstarter är gjorda och alla elever är insatta i grupper och fått sina fakturor, ja då kan man andas lite lättare igen:) 
 
I onsdags började jag mitt nya jobb. Det andra då. Gick jättebra! Över förväntan faktiskt. Så roligt och givande! Jag undervisar som sagt vuxna i behov av särskilt stöd i dans också. Hoppas att nästa vecka också går lika bra!
 
Helgen då. Var och tränade på fredagskvällen, Jumps and Turns. Kul! Bra klass. Gick även på en jazzklass i tisdags. Skönt att vara frisk nu.
Lördag och Peter och Miriam fyllde år! Peter bjöd på god mat hos sig och det blev en väldigt trevlig kväll fylld med skratt. Och en del uppdaterande då både Jimmie, Emil och Olle visst flyttat till Stockholm.
Åkte sedan in till stan för en kort vända på Roasters och sedan Cg: bar. Har saknat Cg: bar haha! Avslutade gjorde vi hemma hos Anton på liten efterfest, David, John, Peter, Anton, Henke, Ludvig och jag. Spelade spel och dansade. Bra kväll!
Söndag och Peter bjöd på lunch hemma hos sig. Oj så mycket mat som blev kvar efter gårdagen! Jag och Anton titttade förbi, pratade om gårdagen, åt mat och kollade serier. 
Resten av kvällen har jag fixat matlådor inför veckan, tvättat håret och kollar nu Beck.
Kul att äntligen få vara social igen. Tack helgen!

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Tack för dina fina hälsningar <3
Å visst går väl helgerna alltid för fort ;-)
Ta hand om dig!
Kram Anna

2017-09-26 @ 15:39:52
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad roligt med nytt jobb. Även kul att så många barn vill börja dansa. :-)

2017-09-27 @ 07:14:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0