Längtan efter vår, en fin present och dans i sommar.

Hej hopp en onsdag!
 
Och sista dagen för månaden maj. Tänk att det är första juni imorgon! Det känns ju som höst stundtals...
Vädret alltså. Idag har det varit mulet, sol, mulet, hagel, sol, mulet, ösregn, sol. Bestäm dig vill jag ropa! Som ni förstår önskas mer värme här tack. -+10 som varmast och dunjackan på kan nog beskriva de senaste veckorna. Nåja, nu var det inte meningen att vara gnällig haha.
 
Jobbat på i vanlig ordning på kontoret, haft medarbetarsamtal och igårkväll hade vi sista styrelsemötet för terminen. Och så fint, från styrelsen till alla oss tre som jobbar adminstrativt fick vi en present! En Ernst-lykta med vatten och en blomma i. Tack!
 
Annars håller jag på att kolla upp boende för Stockholm i sommar. Har jag sagt att jag ska dansa på Balettakademien som förra året? Modernt blir det igen, men för en annan lärare. Kul!
Jag har även gjort en intresseanmälan för ett jobb i en annan kommun. Håller tummarna för det och har tänkt behålla mitt nuvarande arbete, men hoppas kunna kombinera det med det nya, om jag får det.
Funderar även kring ett lite större inköp till sommaren/hösten. Vi får se hur det blir... säger jag hemlighetsfullt haha;)
Det var nog allt för nu, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0