En lugn vecka, dansuppvisning och uteblivet Mors Dags firande.

Äntligen lite vårblommor. Men mer värme önskas dock, tack!
 
Hejsan!
 
En lugn och lång vecka har det varit, med röd dag och klämdag och allt.
Började i och för sig med lite tråkigheter som dock redde ut sig väldigt snabbt skönt nog.
Tror även jag hittat låtar till mina grupper under Dancecamp samt fått lite idéer till koreografier.
 
Jobb på kontoret och sedan har jag mest hängt här hemma. Städat, tvättat ja ni vet.
"Äntligen är våren här!" utbrast jag tidigare i veckan då solen sken och de gröna knopparna på träden slog ut. Men idag söndag har det mest regnat, blåst, varit grått och känts som höst. Dröjsmål ja...
 
I lördagskväll fick jag så äntligen träffa min vän och hennes lilla 2 månaders bebis som var här och hälsade på. Så fint verkligen! Och sedan, överraskande nog, kom ytterligare en kompis som lyckats få ledigt från jobbet. Härligt! Tog en del bilder men väljer att inte publicera dem. Ni får föreställa er istället:)
Idag söndag och Mors Dag och allt. Men inget firande av mamma, så konstigt. Gick tillbaka i arkivet från förra året och då blev det heller inget morsdagsfirande på dagen tråkigt nog, då vi både hade fullt upp. I år skjuter vi på det av lite andra skäl dock... Men ringt och smsat har jag gjort, och hoppas på att få uppvakta modern nästa söndag med trevligheter!
Däremot åkte jag till Boden i förmiddags på dansuppvisning. Lina skulle ju vara med och allt, så kul! Regnade dock och var 4 grader, trodde aldrig jag skulle tina upp igen. Nu vill vi ha värme som södra Sverige!
Nu ska jag åtevända till Wallander och min andra kopp te, trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0