Datorstrul, avslutningsmiddag, dansshow och vår.

Hej!
 
Här har veckan bestått av kontorsjobb och betat av en massa mail främst de första dagarna. Så skönt att vara ikapp nu. Och därför lär det vara massor med mail som inkommit imorgon haha:) Jag har ju även haft min sista lektion i modernt för vuxengruppen i torsdags. Nu är alla ordinarie lektioner gjorda för terminen och bara Dancecamp återstår i juni.
Direkt efter min sista klass i torsdagskväll hände dock någon märkligt med min dator... Jag hade på musik i bakgrunden då några stannade kvar och strechade. Men så plötsligt började den låta så konstigt och skärmen blev svart och gick inte att få liv i. Min nya dator som jag köpte 14 januari 2017! Det är för tidigt att börja krångla! Försökte både en och annan gång men den ville inte alls under fredagen heller. Den gick inte att stänga av och började nu bli väldigt varm. Fläktsystemet som spökar? Så var det för min förra som klappade ihop i januari i år.
I lördags begav jag mig till Elgiganten som hjälpte mig och det ordnade sig. Hände det igen skulle jag komma in snabbast möjligt... Låt oss hoppas att jag slipper mer teknikstrul, har liksom haft nog av det genom åren.
 
Igårkväll var det avslutningsmiddag med jobbet! Vi åt på Bistro Norrland, och nästan hela skaran kunde komma. Så roligt! Sedan var vi ett gäng som ville gå vidare. Mot O´learys var planen, men där var kön låång. Så jag och två till kastade in handduken och åkte hem (lika skönt det faktiskt), medan resten kämpade vidare i kön.
På vår middag fick vi som jobbar på kontoret en så fin present från allihopa! Blev så glad och rörd. En påse från Hemmagastronomi med smått och gott innehållande ett presentkort på en helggourmet, choklad och en stor rosmarin. Tack snälla!!
 
Söndag och vilken solig och härlig dag! Vår i luften! Jag och Rebecka åt lunch på Wayne´s för att sedan gå på dansföreställningen "Jag önskar..." på teatern. Det är dansshowen för de äldre eleverna från vår förening. Och vilken show, så duktiga! Tack för en fin föreställning. För övrigt, från att vi stod utomhus och tog kort innan dansen i eftermiddags då isen låg alldeles svart, till att föreställningen slutade så hade nästan hela isen gått tjoho!
Nu blir det Jägarna 2 här på tv innan jag tackar för mig ikväll.
 

Kommentarer
Postat av: home2tiny

Alltså teknikstrul ger mig hjärtsnörp...vilken tur att det fixade sig. Jag har också varit på dansuppvisning i helgen. En av vårens höjdpunkter att få se alla dessa barn och ungdomar att dansa. I år var temat Broadway och jisses så bra de var. Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

2017-05-22 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0