Aprils växtinköp; mitt fikonträd.

Hej såhär på fredagskvällen och i pausen på Beck!
Tittar in som hastigast och vill visa bättre bilder på förra helgens blomsterinköp; nämligen mitt fikonträd. Ett litet sådant måhända, men lika fint för det. Jag som drömt om ett sånt i flera år och nu har jag ett i mitt ägo. Haha, växt- och blomsternörden har talat!
Jag har ju även mitt citronträd som jag fick i 30-års present av mamma förra året. Så nu är det allt lite medelhavskänsla här. Och på tal om vädret... Här har det äntligen varit soligt, varmt och härligt idag. Vårjackan åkte på liksom mina vita sneakers. Tjoho!
 
Några intensiva dagar väntar här. Helgrep på söndag med alla grupper som ska medverka i årets danssaga "Isdrottningen", och nästa vecka har vi vår föreställningsvecka. Spännande.
Tittar in på söndagkväll igen efter alla rep och gör en liten summering av veckan, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0