Förberedelser inför Dancecamp och Pride.

Äntligen blomster! Så grönt och fint just nu. Sommar.
 
Hej!
 
Söndagkväll och kikar på Wallander med ena ögat här.
Veckan har gått på som vanligt och idag har jag gjort det sista fixet inför Dancecamp. Japp, imorgon drar det igång! Jag har huvudansvaret för det, liksom förra året, och det gäller att komma ihåg allting. Har känts bra, men de senaste dagarna har jag haft mycket jobb i huvudet och sovit dåligt hela veckan faktiskt. Det ska bli roligt, det ska det, men när man håller i allt vill man gärna inte glömma något. Jag hoppas och tror i alla fall att det kommer att bli bra!
En vecka kvar av jobb, sedan väntar semester. Kan knappt förstå det. Vart tog tiden och året vägen haha? 
Har för övrigt sökt ytterligare ett annat danslärarjobb. bara att vänta och se.
 
I helgen så har det varit Pride och festligheter. I fredags var Peter och jag hemma hos Anton. Så fin lägenhet i stan med härlig balkong. Där mådde vi gott i solen. Underbart! Var förbi Roasters en sväng och sedan gick vi, tillsammans Olle, Erika och Kigge, till Ebeneser som hade spelningar. Mötte upp Bella efteråt och avslutade på Clarion.
 
Cyklade förbi mamma lite spontant i lördags. Åt jordgubbar och pratade ikapp. Samtalsämnena varierade i allt ifrån planer inför midsommar till att rensa golvbrunnar haha.
På kvällen hängde vi hos Anton igen. Peter. jag, Bella, Aline, Jenny och Olle. Inte lika soligt, men minst lika trevligt ändå. Såg fel på tiden och missade Peg Parnevis spelning tyvärr. Gick till Bistro Norrland för lite drinkar och massor av dans. Så kul! Har nog inte dansat så mycket på länge (säger danslärare hehe). Sedan var det några som nattbadade. Blev lite lockad, men hoppade det denna gång. Kallt! sa de som provade. Inte bli sjuk en vecka innan semestern tänkte jag. En fin helg har det varit!
Sista växeln innan jag går på ledighet, håll tummarna för att vi får en bra start på Dancecamp imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0