Naturens utsikter, värme och världens veligaste.

Hej!
 
Så har solen och värmen äntligen kommit hit. Tack för det säger jag! Att få sitta på balkongen och njuta är inte dumt alls. 
Promenerade in till stan här i veckan och var tvungen att stanna och fota den översta bilden. Naturen alltså.
Och fina himlar (säger man så?) har vi också haft. Här en av många. 
 
Om drygt en vecka är det dop för några vänners barn. Jag hade inte tänkt att gå p.g.a. en resa, och tackade nej efter många om och men för någon månad sedan. Men efter ytterligare funderingar har jag ändrat mig och har nu tackat ja till dopet. Frågan är hur jag ska göra med resan? Jag som längtat, väntat och planerat sedan i februari/mars... När jag tänkt åka? På måndag. Ja här går många tankar må ni tro. Antingen åker jag men kommer hem tidigare än tänkt för att hinna till dopet, alternativt inte åker alls. Det har aldrig varit så svårt att välja. Vi får se...
 
Imorgon åker jag i alla fall till mammas stuga för på lördag blir det traditonsenligt födelsedagsfirande med jordgubbstårta. Hoppas det eventuella regnet håller sig borta och att mina funderingar landar i ett beslut som känns bra i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0