Ett stort fång tulpaner och pärlhyacinter.

Hej!
 
Veckorna går så fort! Snart är det redan februari.
Jobbat på som vanligt i veckan och haft lite teknikstrul så att vi inte kunnat få ut några fakturor. Hoppas det löser sig snarast!
En lugn helg överlag. Köpte nya skor i fredags, ett par bruna boots som jag spanat på ett tag, nu nedsatta med 30%. Har dock inga bilder på det. Kanske får fixa?
Planerat lite undervisning lördag och söndag för en kurs i modern dans jag startar upp på torsdag. Gjorde dock illa knät (!) och kan knappt böja det utan att få så himla ont. Väldigt onödigt. Jag får nog ta det lite lugnt och inte maxa lika hårt till veckan.
Efter viss tristess och behov av att bryta av jobbandet och serietittande av SKAM var vi några som träffades hemma hos Jimmy igår. Som ju fått tillbaka sin gamla fina lägenhet! Gick sedan till Cgs, lika trevligt som alltid.
 
Lite blomster här ovan! Köpte ett stort fång tulpaner och plötsligt blev det vårigt i köket. Härligt! Även två krukor med pärlhyacinter har jag inte kunnat hålla mig ifrån. Har faktiskt fått slänga några gröna växter som inte orkade med efter jul. Ska försöka hålla det lite renare här hemma och inte köpa en massa nya växter haha, men lite snittblommor i form av tulpaner och en del lökväxter är dock tillåtet:
Nej, dags att tvätta håret och sedan en kopp te och något mer avsnitt av SKAM.
Sovgott och trevlig ny vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0