Vintrigt ute, vårligt inne, middag hos mamma och koreograferande.

Hej söndagkväll!
 
Ute är det vintrigt. Här har det varit kallt några dagar med runt -14, men nu är det mildare. Efter jobbet i fredags åkte jag till Blomsterlandet och köpte ett gäng blommor som jag satte ihop till en egen liten bukett. Det blev anemoner, gerberea och tulpaner. Är det vintrigt ute får man göra vårligt inne tänkte jag.
 
Nu äntligen fungerar vårt fakturasystem igen och jag har kunnat skicka ut de sista fakturorna. Man blir verkligen låst när tekniken strular... Men nu så!
Veckan har rullat på. Jag har undervisat och jobbat på kontoret. Bokat lite kläder från vårt kostymförråd till vårens danssaga i maj och varit på styrelsemöte.
Helgen har varit ganska lugn. Jag har koreograferat och fått mycket gjort, känns bra. Igår åkte jag till mamma, det var länge sedan nu. Vi gjorde egen pizza och pratade ikapp om det senaste.
Har sovit dåligt hela helgen dock och drömt konstigt, ingen aning om varför. Men ibland är det väl bara så.
Söndagen avslutas med Wallander, tända ljus och te.
Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0