Till morfar och en lugn helg.

Hej!
 
Veckan har tuffat på i vanlig ordning. Mitt brorsbarn M har fyllt år, men presenten jag skickade verkar fortfarande vara på vift. Men!
I nästa vecka får jag en praktikant minsann, spännande! Hon ska gå med mig onsdag och torsdag och se när jag undervisar, kul.
Det har varit en lugn, skön helg. I fredags efter jobbet och en sväng hemma var det dags för lite hemligheter. Så småningom kan jag yttra mig om vad, men inte just nu. Sorry.
I lördags förmiddags i strålande sol brummade jag och mamma upp till morfar. Äntligen. Har inte varit där sedan strax innan jul. Det var på tiden med andra ord! Vi åt lunch och pratade, och morfar fick berätta alla historier från förr. Vilka minnen. Tänk om man varit med då!
Väl hemma blev det mathandling och sedan en lugn kväll med tacos och serier på datorn. Japp, SKAM. Höll dock på att somna innan kl. 20.30 haha... Trött som få då jag hade svårt att sova, och fastnade framför datorn med jobb när tekniken krånglade natten innan då en lärare blivit sjuk. Nåja, allt ordnade sig så ingen fara på taket.
 
Söndag och göra matlådor för veckan i vanlig ordning. Dammsuga. Lyssnat på låtar och spånat idéer till koreografier till danssagan. Och redigerat min presentation till jobbets hemsida.
Och från det ena till det andra, ser ni, ingen ny blombukett den här veckan haha? Se där va.
Wallander och tända ljus, bra avslut på helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0