Dop, begravning och semestern börjar lida mot sitt slut.

Hej!
Då var det söndag och en dag innan jag börjar jobba imorgon. Denna semester har verkligen gått snabbt! Ja den blev ju inte direkt som jag tänkt mig och hoppats på... Har känts sådär i ärlighetens namn. Kommer inte gå in något djupare på diverse tråkigheter som inträffat. Jag har inte alls längtat efter att börja jobba, men nu känns det lite bättre. Så fort man startar och kommer in i rutinerna brukar det dock kännas bättre igen! Vi hoppas på det, om än augusti kommer bli en väldigt hektisk månad. Nåja.
Något jag är glad för är, trots att jag skulle varit bortrest den här veckan, det fina vädret som uppenbarade sig. Soligt och varmt och med en smak av sommar haha:) 
 
Igår var det så dop. Jag, Lina och hennes sambo bilade upp. En liten mysig träkyrka precis bredvid vattnet. Idylliskt. Och så dopfika efteråt i församlingsgården. 
Tack för att vi fick komma!
På tillbaka vägen stannade vi till  och tog några bilder och beundrade utsikten.
 
I torsdags var det begravning för min gudfar i södra Sverige. Fy för dessa hemska sjukdomar, och dessutom samma som pappas. Jag och mamma har funderat mycket fram och tillbaka men bestämde oss till sist för att inte åka. Men tänkte så på dig och närmsta familjen hela dagen.
 
Nu dags att tvätta håret, kanske se ett avsnitt SKAM och sedan dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0