Det är mycket nu...

Bjuder på en gammal bild från förra hösten.
 
Hej, hej!
 
Tittar in som hastigast här och ger ett livtecken i all fall. Bättre än ingenting. Kom nyss på att jag inte fotat ett endaste dugg sedan sist vi hördes. Det är mycket nu hörreni...
I veckan har jobb stått på schemat i vanlig ordning. Kontorsjobb. Och sedan har kvällarna ägnats till att planera dansundervisning, ja den drar ju igång snart. Den 28 augusti, på brorsans födelsedag, till och med. Så ingen rast ingen ro med andra ord. Jag har varit en aning stressad och känt att jag inte kommer få ihop det här. Alls. Men så går det några dagar och inspirationen infinner sig och en är back in business igen. Haha, detta händer inför VARJE ny termin. Det ska nog bli bra det här tror jag.
 
Som ni förstår har det inte funnits något utrymme för något annat faktiskt. Men det är okej, en period är det okej. Sedan ska jag pusta ut och njuta. Men innan dess är det jobb, jobb, jobb. Känner mig fokuserad och målmedveten för tillfället så det är bara att kämpa på. 
Trevlig söndag, här tittas nu på Johan Falk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0