Avskedsfest och dansplanerande.

Hejsvejs!
 
Så var det söndag igen, vilket ju betyder blogginlägg. Ja, jag tycks inte få till det någon annan dag än söndagar verkar det som. Nåväl.
 
Jobbat på i vanlig ordning har jag gjort. Fått reda på att jag inte fått jobbet jag sökte tidigare. Rackarns, men bara att ta nya tag! Det kändes ändå inte som om jag skulle få det. Något annat jobb väntar på mig tror jag.
Den lilla förkylningen jag fick har nu gått över, skönt! Ja för till veckan startar jag upp ytterligare 4 klasser. 12 totalt. Puh! Så helgen har spenderats med att göra en del material för undervisningen. Jag som bara tänkt jobba under lördagen fick spendera ett ex antal timmar idag med. Det tar ALLTID längre tid än man tror haha. Kände mig dock en aning irriterad här på kvällskvisten då jag inte riktigt fick till den sista övningen. Men kanske inte så konstigt, tillslut tar energin och idéerna slut. 
 
I lördagskväll svidade jag om efter att ha planerat danslektioner och mötte upp ett gäng på Cg bar. Vi skulle ha avskedsfest för Jimmy som flyttar till Stockholm imorgon för jobb och plugg. Blev där några timmar och avslutade på Allstar av alla ställen. Inget fel i det såklart, men har nog inte varit min kopp te där på länge. För ungt folk... Börjar dock bli lite less på att gå ut nu känner jag. Dags för något annat.
 
Nu blir det sängen snart. Har sovit uruselt rent ut sagt hela helgen. Vaknat var och varannan timme så det känns knappt som om jag fått någon sömn. Nåja, nu har jag gnällt färdigt:) Dags att ladda om för en intensiv vecka.
Sovgott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0