Jobb, vikariera och en del sorgligt.

Men hej och förlåt!
Ja här blev det visst ett uppehåll på 2 veckor. Jag har försökt föra över bilder till datorn och det har inte gått förrän nu. Och jag resonerade som så att det kändes trist med ett långt inlägg (vilket det brukar bli) utan bilder.
Men nu så, back in track.
Tänk att snart har hela oktober gått, inte klokt ju. Jobbat på i vanlig ordning och hoppat in och vickat i balett. Förra helgen kom Peter hem till mig och vi lagade middag tillsammans. Pratade ikapp i lugn och ro och sedan mötte vi upp lite fler vänner och avverkade Clarion och O´learys. Tog ju en så fin bild på Peter hemma hos mig, men den fick jag inte lägga upp tyvärr, vilket jag respekterar såklart.
 
Den här veckan har rullat på, men egentligen varit ganska känslomässig när jag tänker efter. Av flera skäl. En som jag känner, kände, finns inte längre. Så oerhört sorgligt! Många minnen tillsammans, och plötsligt blir det tomt.
 
Efter mulet, grått och typiskt oktoberväder har vi fått lite sol. Så vackert bland frosten. En gnutta solsken gör så mycket! 
Denna helg har jag storstädat, alltid lika skönt när det är gjort. Funderat lite mer på tavlor, färger och inredningsdrömmar. Ovan bilder på hur det ser ut just nu i vardagsrummet. Om jag är nöjd? Nja... ändrar mig hela tiden haha. Till veckan ska lite posters upp som jag beställt och kanske ändrar jag om färgskalan igen. Blått. 
Igårkväll åkte jag, Peter och Bella hem till Miriam och Robert och deras lilla skatt. Plutten! Åt middag och sedan tog sig de tre förstnämnda in till stan där andra vänner anslöt sig. Blev en tur till Cg:bar och sedan efterfest. 
 
Nästa vecka har mina elever höstlov, skönt! Kommer jobba på kontoret imorgon måndag och sedan ska jag hoppa in och vikariera i några klasser balett. Sedan tänkte jag jobba hemifrån och skapa koreografier inför julavslutningen. Annat inplanerat är att bli bjuden på middag av Rebecka på tisdag, åka till morfar (äntligen, var så länge sen nu!) och träffa Lina vilket också var länge sedan.
Nu: se klart nya Johan Falk-filmen, sedan sovdags.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0