Glad Påsk 2016!

Glad Påsk!
Jobbade Skärtorsdag och fått påsk-kort i veckan, fint.
Sedan har det varit lediga lata dagar som fyllts med filmtittande, en kort vända på stan, städning, inköp av mer blommor (!), och idag en tur till morfar med mamma. 
Inte så spännande dagar direkt, tristessen pockar nästan på. Som den alltid gör när jag går från arbetande till helt ledig. Påskmat har det inte heller blivit något av faktiskt, har knappt känts som påsk för mig (haha bittert det lät). Men ledig är jag.
Ska in och jobba på kontoret på tisdag några timmar, och även planera lite nya balettövningar. Annars är mina tankar mest på nästa helgs födelsedagskalas. Jag fyller ju år på onsdag, men huserar festligheter på lördag.
 
Var i alla fall till mitt kära Blomsterlandet (hehe) och köpte lite mer blomster. Gula tulpaner, påskliljor, krokus och pärlhyacinter. Dessa blommor alltså...
Till veckan ska jag spika upp lite tavlor på väggarna, promenera och ev till Ikea. Trivs så bra här hemma!
 
Trött idag, somnade till mitt i filmen. Men gläds åt att vi kunde åka upp till morfar och lösa korsord och fika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0