Festlig lördag och promenad på isen med Rebecka.

Hej där!
 
Påskveckan är här! En jobbdag kvar för mig innan lite påsklov. Kommer dock behöva åka in till kontoret en dag, samt skapa lite nya övningar till mina dansgrupper, men annars ska det bli skönt med lov igen.
Idag hade jag och min vän och kollega A avslutning med vår grupp; Dans för ungdomar i behov av särskilt stöd. Känns tråkigt att sluta redan, det har varit så roligt och lärorikt. Tänk att vi hållit på i två terminer. Nu håller vi tummarna för att vi kan fortsätta vår kurs till hösten igen. Hoppas!
 
I lördags träffades äntligen jag och Peter efter att ha gått om varandra en tid. Lagade middag hemma hos mig, en indisk gryta, och drack vin. Och sedan blev det en utekväll. Först hem till en kompis till Peter, sedan en snabb vända till Hemmagastronomi, förbi Cg:s systerkrog där jag inte varit förut, och slutligen O´learys. Vilken helkväll minsann!  
Söndagen startade jag med en förmiddagspromenad med Rebecka i solskenet. Gick på isen och njöt, härligt. Och visade även lite provbågar jag lånat hem. Nu är ett par beställda, spännande!
Åkte och tittade på ett bord och stolar på eftermiddagen. Jättefint, men lite för stort tyvärr, så det blev inget köp. Däremot blev det blomsterinköp på Blomsterlandet. Påskliljor som lyser upp i köket och vardagsrummet, fint. Jag ska visa senare!
 
Hemskt det som hänt i Bryssel! Fruktansvärt verkligen. Vart ska detta sluta? Vad händer med världen?! En börjar ju tappa tilltro till mänskligheten. 
Något annat som också hänt... Jordskalv. Uppmätte visst 4,2 på Richterskalan. 

Kommentarer
Postat av: tina

Njut av en fin påsk
och lediga dagar!
Ja det är verkligen hemsk
måste ta slut Varm stor kram till dig

2016-03-26 @ 05:33:01
URL: http://www.vitadrommarochbusigabarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0