Utekvällar, babyshower, blommor och sommarlängtan fastän det är sommar.

Hej!
 
Jag hade faktiskt tänkt blogga tidigare i veckan, men jag har av någon anledning inte kunnat överföra bilderna till datorn. Så då vet ni det. Nu kör vi!
Underbar solnedgång och en utekväll som slutade seeent förra onsdagen med grabbarna grus. Nattbad i Norra hamn, men inte för mig, jag tog hand om alla frusna stackare haha. 
Köpte blommor för att smycka balkongen med. Dessvärre har det regnat var och varannan dag så fixet har fått vänta. Men imorgon så, tänker jag! Blommorna går i lila toner, javisst, självklart har jag ett färgtema och allt är genomtänkt. 
Förra lördagen hade vi babyshower för fina M. Oj så överraskad hon blev! En bra dag med mat, presenter och få umgås med vänner.
 
Denna vecka har jag träffat Lina och gått på stan i torsdags. Varit på presentjakt och ta-igen-pratat. Åkte äntligen förbi Rebecka och fick se deras nya lägenhet. Renovering på gång, men oj så fint det kommer att bli! Spännande.
Mari och hennes lilla familj är/var uppe här. Dessvärre hann vi bara ses som hastigast när de svängde förbi mig och lämnade en blomma. Tack! Elefantöra, denna växt som jag varit på jakt efter i flera år nu. Fick även en av Rebecka samma kväll, vad är oddsen efter år av letande?!
 
Gårdagen och en liten krogrunda, många utgångar nu:) Roasters, Cg bar och avslutade på Färjan med Peter, Anna (som var uppe från Stockholm nu) och några till. På sistnämnda ställe var det proppfullt med folk och trångt. Jag gick hem först av alla, var knappt ens kul. Börjar nästan känna mig för gammal för Färjan...
Söndag och kvällen avsluatdes på Waldorf med födelsedagsmiddag för Ida och Stina som fyller 31 idag. Fint avslut på veckan.
Men nu längtar jag efter solen, vart är du? Jag vill känna sommaren. På riktigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0