Årssummering 2016; juli-september.

Dags för den tredje summeringen av detta året. Här kommer juli-september:
Juli
Här hände det en hel del roliga grejer! Såsom babyshower för Miriam (som blev så överraskad!), umgicks med Lina en dag, fick se Rebecka och Simons nya lägenhet, köpte blommor för att piffa upp balkongen med, var på Hamnfestivalen en kväll, Ida och Stina fyllde år och vi åt middag på Waldorf, och en hel del utgångar med bland annat Peter i spetsen.
Åkte till mammas stuga och träffade några av mina kusiner och min morfar och var på marknad.
Sedan bar det av söderut på en liten tripp. Sov hos min fina gudmor i Arboga och dansade på Balettakademien i Stockholm om dagarna under en vecka. Hann även träffa Hannas lilla familj hemma hos dem en kväll, guldvärt. Avslutade resan med att åka ner till Nora och brorsans familj. Firade ett av syskonbarnen som fyllt år med tårtkalas på stranden och seglade catamaran bl.a.
Flög sedan hem och firade mammas födelsedag i stugan i sedvanlig ordning. En väldigt härlig månad kan jag konstatera!
Augusti
Kramade ur det sista av min sista semestervecka med välbehövligt frisörbesök som inte riktigt blev som jag tänkt mig och middag med Sara och Peter. 
 
Efter första jobbdagen cyklade jag hem till Rebecka för fika och ta-igen-prat. Min kusin tittade förbi mig som hastigast och fick se lägenheten, det regnade en del, grubblade tydligen över olika saker, någon fick ett sjukdomsbesked och flera som jag känner blev föräldrar.
Mycket på jobbet med styrelsemöte, upptaktsmöte och dansplanerande. 12 dagars jobb på raken så bloggen blev lite tystlåten.
September
Pustade ut lite smått efter en hektisk jobbperiod och sov himla dåligt. På plussidan: hann med både tedrickande, lunch och bära flyttkartonger med Rebecka, en spontan utekväll, fika på Trend Café med Ester och Gustav, shoppade höstblommor, åt middag med jobbet på Fabriken, vi var ett gäng som firade Peter och Miriam med lunch på Hemmagastro då de fyllde 30, följt av födelsedagsfest hemma hos Bella. Årets tokigaste kväll för övrigt haha!
Sökte även ett dansjobb som jag inte fick, startade upp ytterligare 4 dansgrupper och hade avskedsfest för Jimmy som flyttade till Stockholm.
En blandad mix till månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0