Nya glasögon och hiphop-workshop.

Ja jag blundar där ovan, men jag njuter ser ni väl;)
 
Hej!
 
Veckan har susat på! Tiden går såå fort nu ju. Vi jobbar flitigt med alla koreografierna inför vår danssaga i maj. Det börar dra ihop sig:)
Igår lördag, var jag på en workshop i hiphop med Mario Perez Amigo som dansat med bl.a. Bounce och varit med i Floorfillers. Jag är så glad att jag gick! Det är ju så kul att få dansa själv också, undervisar ju mest annars. Brukar gå på balett en gång i veckan, men det är ungefär vad jag hinner med då jag har så många klasser själv som jag håller i.
 
Har gjort en stretchövning till min ungdoms/vuxengrupp i balett, det ska bli spännande att höra vad de tycker imorgon:)
Något annat roligt. Mina nya glasögon har kommit, hämtade ut de i fredags. Yay, jag är så nöjd!
Idag passade jag på att köpa lite växter (som om jag inte hade nog redan) på Blomsterlandet då de hade 50% på allt grönt. Det blev en fiolfikus och en liten kaktus. Jag får visa bilder nästa gång.
Tack och hej för denna gång!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Å va spänande!!
O du, så fin bild på dig:-)
Ha en riktigt fin helg!
Kram Anna

2016-04-15 @ 09:16:45
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0