Lite från här hemma, och nya fynd.

Hej på söndagskvällen!
En lugn och skön helg har det varit men har även hunnit med en del.
Jag har kollat ikapp de tv-serier jag låg back sedan förra veckan så nu är jag i hamn haha. Städat, tvättat, handlat mat, det sedvanliga ni vet. Och till det bästa, fyndat en vit tv-bänk på Blocket! Hurra! Nu känns det ännu mer som ett hem, lite mer möblerat.
Jag har packat upp lite fler flyttkartonger som stått uppradade i vardagsrummet. Nu är det bara fyra kvar, se där. En hylla eller två skulle behövas, och sängbord. Men det blir när det blir, nu känner jag mig mer tillfreds efter denna och förra helgens möbelinköp.
Jag passade även på att gå igenom lådan med julsaker. Kollade så att julstärnorna fungerade, och vad som kan passa vart. Haha nu är jag förberedd inför nästa helg när det vankas första advent! Det ska faktiskt bli lite mysigt att få göra fint och pynta, tycker till och med jag som inte är någon julpyntare på långa vägar.
Och vet ni! Jag och mamma var på Myrorna igår lördags, och precis när vi skulle gå därifrån så såg mamma några ljusstakar vid utgången. Precis som jag letat efter, äntligen! Så detta år kan jag få pröva min idé till årets adventsljusstake, yay. Skulle ju gjort det förra året men då fann jag inga ljusstakar, men nu så. Mina små fynd visar jag nästa helg när det blivit advent.
 
Bjuder på några bilder från hemmet, here we go.
Nu dags att återgå till Beck, ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Så fint du fått det:)
Spännande med din adventsljusstake!
Sov så gott <3
Kram Anna

2015-11-24 @ 21:18:12
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: home2tiny

Så mysigt och fint du fått till det och yes Blocket är bra.... Ska bli spännande att få se ditt DIT-projekt. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

2015-11-27 @ 10:42:48
URL: http://home2tiny.blogspot.se/
Postat av: tina

Varmaste kramar och Tack för din fina hälsning
Bästa helgen till dig fina

2015-12-04 @ 10:29:11
URL: http://www.vitadrommarochbusigabarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0