Första snön och glad fredag.

En snabb mobilbild från imorse.
 
Hej och glad fredag! Ja idag är det verkligen en glad fredag, och inte för något särskilt egentligen. Vaknade upp till snö och jublade att den fått ligga kvar sen häromdagen. Första snön är alltid någon speciellt. 
Och det kom bara mer och mer, stora, härliga snöflingor utanför jobbfönstret. 
Jag hade även så himla bra danslektioner igårkväll! Det flöt på, vi både skrattade och jobbade hårt och hann få mycket gjort på våra koreografier till julavslutningen som närmar sig. Duktiga elever!
Och idag är det fredag vilket betyder helg, och det är väl alltid bra skönt.
 
Var en tur på Röda Korset efter jobbet. Kollade efter små guldiga ljusstakar som jag tänkt ha till årets adventljusstake, som jag brukar försöka variera från år till år. Men icke att jag fann någon. Ska göra ett nytt försök imorgon men på Myrorna, och hoppas på bättre lycka då. Jag hade ju samma idé förra året, men då jag inte hittade några fick jag strunta i min tilltänkta plan och göra något annat. Så i år hade det ju varit fint om jag hittade några ljusstakar.
 
Dammsög lägenheten och gjorde fint i vardagsrummet när jag kom hem ikväll. Det är inte klart ännu, men jag närmar mig känslan som jag vill ha här hemma. 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0