Rocka sockorna och helg.

Hej helgen!
 
Internet har strulat och strular fortfarande till och från sedan förra veckan, så får se om jag alls får iväg det här inlägget.
En lugn helg med lite plugg, jag har gjort klart alla koreografier till danssagan i maj (hurra!), samt skickat in musiken för mixning, promenerat, sett film, tränat, och en tur till Blomsterlandet har hitills hunnit bockats av.
Skönt att komma ut i luften när solen skiner. Dock var promenaden på 50 minuter bara sådär skön. Efter 15 minuter fick jag genast ont i foten. Men jag lunkade på i relativt lugnt tempo dock. På måndag väntar läkartid så vi får se...
 
Igår, fredag, var det både solförmörkelse och en dag som uppmärksammades med att "Rocka sockorna". Flera av mina danselever upplyste mig om detta. Vad gjorde jag utan mina danselever, säg?
Och olika strumpor hade jag minsann också självfallet dagen till ära.
 
Det är inte länge kvar till jag fyller år konstaterade jag här i veckan. Tänk att snart hela mars har gått. Ännu en månad, ännu en tid. Och jag funderar i alla fall på att ställa till med lite födelsedagsfika. Tänkte ett tag om jag skulle strunta i det helt. Det är mycket plugg just nu, en hektisk tid ända fram till slutet på maj faktiskt. Men jag tror det blir kalas i alla fall, om jag inte ändrar mig. Man kan ju faktiskt inte plugga varje minut.
Någon ny träninsgtröja som belöning för tentan jag skrev i onsdags har det inte hunnit bli.
Och dagens inköp från Blomsterlandet i form av vita rosor och en så vacker gråblå kruka får ni se en annan gång.
Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Rocka sockorna gjorde jag och min dotter med :) Skönt att vara klar med alla danserna, jag är nästan klar till vår show med :)

2015-03-23 @ 19:27:55
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: sjalvstark.blogg.se

Riktigt härlig bild!!

Snart är min absolut största hemlighet ute på bloggen! Håll utkik och ta del av den du med!

2015-03-23 @ 23:12:31
URL: http://sjalvstark.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Jag missade helt kampanjen men tycker den är bra.

2015-03-24 @ 09:15:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej fina du!
Här rocka vi också sockorna
En jättefin dag till dig
Massor av kramar

Postat av: Ekenäsliv

Tack söta du för dina fina ord som värmer så <3

Körde med med rocka sockorna i fredags, fin tanke det där tycker jag.
Hoppas läkarbesöket gick bra med foten.
Va rädd om dig!
Kram Anna

2015-03-25 @ 08:14:05
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Becka

Underbart!
Svar: Usch ja, jättetråkigt :/ Men känns skönt att det mesta ändå ordnat sig. :)

2015-03-30 @ 10:58:32
URL: http://photos-by-becka.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0