Violbuketter, Myrorna, lasagnemiddag och arbetsintervju.

Hej på er!
 
Buketten har växt och jag har fyllt på med fler blommor från ute i det fria. Hittade små söta violer, de är verkligen ljuvliga. Tänker alltid på mormor då.
I onsdags träffade jag Rebecka en sväng på förmiddagen. Tog en promenad och en pratstund hemma hos mig. Pratade ikapp och ventilerade, som vi brukar. Och åkte sedan till Myrorna och botaniserade. Skrattade i vanlig ordning åt det ena tokiga efter det andra. Och konstaterade än en gång, har folk verkligen haft på sig det här?! Det är med glimten i ögat. Men det finns mycket tokigt bland klädhögarna det ska jag ändå säga er:)
 
Skrivit på lite fler examinationsuppgifter har jag också gjort och mailat lärare, och pratat med William. 
Varit på middag hos mamma ikväll och ätit god lasagne. Och hunnit ses längre denna gång. 
Söndagkväll och jag hade sett fram emot en tv-kväll. Men min tv har trilskat med mig sedan i torsdags. Eller det är egentligen sladden. Det har krånglat rätt länge, har bara väntat på att tvn ska lägga av faktiskt. Men ska se om det kan lösa sig genom att man kan köpa en ny sladd kanske? Så prinsbröllopet kikade jag faktiskt lite på, på svtplay. Vilket vackert par! 
Sist men inte minst säger jag grattis igen till min fina vän Mari som fyller år idag! 
Och imorgon får ni gärna hålla tummarna för mig, då ska jag nämligen på arbetsintervju för det andra danslärarjobbet. Spännande!:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en riktigt bra helg :) Jag ska verkligen hålla mina tummar för dig när du är på intervjun :) Kram

2015-06-15 @ 09:04:46
URL: http://www.baakochmaat.se
Postat av: Home2tiny

Håller alla tummar och tår för dig. Vilken mysig helg du haft. Kramisar Tina

2015-06-16 @ 20:00:11
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: A House With A Viewa

Javisst är det härligt att kunna plocka in blommor från dikeskanten! Trevlig helg du haft. Och jag håller tummarna så att de vitnar, hoppas du får jobbet!

Midsommarkramar aka

2015-06-20 @ 09:28:37
URL: http://ahousewithaview-aka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0