En stycke second hand väska, vattenläcka x 2 och mobilkrångel.

Hej!
 
Förlåt för bloggpausen, det var inte meningen!
 
Jag har bl.a. sysselsatt mig med att plugga en himla massa matematik. Om lite mindre än en månad skriver jag min sista tenta, i just matte. Och jag sliter mitt hår ibland. Och ler ibland i smyg av vad jag åstadkommit. Matematik alltså, ger en väldigt mycket huvudbry enligt min mening.
 
Marcus har semester igen och kom hit i förra veckan. 
Middag på Färjan (som var god men kall och jag klagade för första gången i mitt liv på maten som tyvärr inte blev bättre) och en tur till Hägnan. En hel del regniga dagar med regnkaos där räddningstjnsten fått rycka ut, men så fick vi två soliga igår och idag. Hurra!
 
Annat tråkigt: 2 (!) stycken vattenläckor på 1 dygn och utan vatten, men nu verkar det vara i sin ordning igen även om trycket i kranen inte är helt hundra. 
Och min mobil. Som krånglat något som bara den! Ja egentligen sedan i maj. Men nu har den bara blivit sämre och sämre. Man når mig bäst genom att ringa! Att sms:a går ibland, och många gånger ibland inte. Tog tag i saken och skulle köpa ny mobil nu när jag äntligen bestämt mig för en, men den visade sig vara slut i hela stan. Nu är telefonen beställd iaf, och får den i bästa fall i nästa vecka. I-landsproblem verkligen. 
 
Avslutningsvis till något roligt: ett second hand fynd jag gjorde för några veckor sedan. En ljusgrå liten axelremsväska med gulddetaljer. Andas mormor/farmor och jag gillar den skarpt. 30 riksdaler. Tack!
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Tråkigt med vattenläckorna...

2015-07-24 @ 22:56:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch då, så tråkigt med vattenläckor :( Men vilket kap du gjorde, supersnygg väska :)

2015-07-28 @ 21:47:34
URL: http://www.baakochmaat.se
Postat av: Anonym

Så trist med vattenläcka, skönt att det ordnat upp sig. Har också haft en lång bloggpaus, ibland behöver man det ofrivilligt eller inte :))) ha en fortsatt fin sommar! Kram Paula www.loppisliv.blogspot.com

2015-07-30 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0