Nyårsafton 2014.

Bildkvalitén är inte den bästa denna gång.
 
Hade ni en fin nyårsafton?
Min spenderades med vänner hemma hos Lina och Micke.  God plockmat av både kalla och varma rätter där alla hjälptes åt att förbereda, pannacotta med hjortronsylt, många skratt, och det bästa fyrverkeriet jag skådat i Norra hamn.
 
Jag har inte gett några nyårslöften, har inte haft en tanke på det och brukar faktiskt aldrig ge några. Men så tänkte jag idag att varför inte försöka att blogga lite oftare än jag brukar? Så lite mer uppdateringar är nog att vänta från mig:)
Denna nyårsdag har varit lugn. Jag har pysslat om mina växter, vikt tvätt, dammsugit, tränat, slagit in en present och intagit ryggläget för tv-tittande och ta-ikapp-läsande av bloggar.
Önskar er en fin och härlig start på 2015!
 

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Å så smarrigt! God fortsättning!

2015-01-02 @ 20:29:56
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Sara

Låter som en perfekt nyårsafton :) Och härligt med mer uppdatering :)

2015-01-02 @ 22:42:22
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Tina

Vilka härliga bilder
Hoppas ni haft ett fint nyår och fina dagar
och God fortsättning fina du
Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0