Grönt är skönt.

Hej på er!
 
Jag kan fortfarande inte överföra bilderna från söndagens härliga promenad med Rebecka, så dessa foton blir det lite dröjsmål på tydligen. 
Ovan bilder på de senaste växterna som jag köpte för några veckor sedan. Min amaryllis har börjat blomma igen, ståtliga vita blommor.Till helgen blir de nog att handla en tulpanbukett, för vet ni vad, jag har inte köpt någon på flera veckor nu vilket ju är lite förvånande.
 
Så var det ny vecka, och även denna går undan! Jag har fortsatt skriva på mitt CV som i princip är klart, förutom några små justeringar. Först kändes det motigt och svårt att börja skriva, men så fort jag var igång var det riktigt kul. Och jag blev förvånad själv över att jag visst hade hunnit med en del de senaste åren...:)
Planering, jobb, plugg, träning och annat fix har också bockats av dessa dagar. även om veckan inte är slut ännu. Och igår, tisdags, lyste solen så härligt, det är alltid lika trevligt att se dig! Och denna veckas sista tisdagslektion gick galant utan sjukdom! Oj så de jobbade på, och så mycket vi hann med. Kul! Att få se sina elever ta in ny kunskap och sätta den i kroppen är alltid lika roligt, och speciellt när man ser att de själva har kul. 
Nej nu är det färdigbabblat, klockan blev mycket och sängen väntar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som du har fullt upp denna veckan :)

2015-01-29 @ 21:39:04
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Hanna

Kul att amaryllisen blommar om. :-)

2015-02-01 @ 08:55:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0