Ont i foten-vecka och njuta av tulpaner.

Så var den här helgen snart slut 
Veckan har gått på och foten har fortsatt att göra ont. Så ikväll hoppade jag faktiskt över dagens danspass, även fast det tog emot. Men nu håller jag tummarna att det snart är på bättringsvägen inför veckans undervisning.
 
En ganska lugn helg. Städat och fixat här hemma, pluggat, finurlat på lite nya övningar för mina olika dansgrupper, sett film, fått fina presenter och ätit god middag hos mamma. Och pratat med brodern och några av barnen i telefon. Det vankas ju födelsedag för den yngsta till veckan.
Mina tulpanbuketter har fullkomligt badat i ljus, så härligt. Men nu är de tyvärr snart alldeles utblommade. Så fort det går... Tur då att man kan köpa nya:) Jag kan snabbt konstatera vad jag lägger pengarna på i alla fall. Inte är det då restaurangbesök, krogen, alkohol, fika, kläder, skor eller inredning. Nej. Blommor stavas det, haha.
Så nu njuter jag de sista av mina tulpaner, tar kväll och hoppas på en bra ny vecka med fler tulpaner och mindre ont i foten. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, hoppas foten blir bättre snart :) Den Geisha kakan är så god :)

2015-02-17 @ 10:59:45
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

Härliga bilder :)
Hoppas foten blir bättre snart!

sv: Tack så mycket! Ja, det var riktigt fint :)
Det är gott med en kopp te innan man ska sova :)

2015-02-17 @ 17:08:00
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Tina

Önskar dig en jättefin helg
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0