Ett nytt kylskåpsalster.

 Hej på er!
Tittar in som hastigast såhär på sena kvällskvisten.
Halva vecka har gått och på agendan har det stått plugg, jobb, träning och få tag på lärare.
Jag fick en sådan fin teckning av ett av barnen igår på danslektionen. Jag blir lika glad av den fina omtänksamheten varje gång! Tack snälla, underbara barn. Så nu sitter deta alster på kylskåpsdörren, tjusig va?
Ovan en sallad jag svängde ihop i veckan av det som fanns hemma. Det där med att komma på olika maträtter just nu går visst lite trögt... Men av någon anledning så brukar mitt sug för sallader alltid kicka igång den här perioden. 
 
Här har det fortsatt att snöa må ni tro. Nytt snörekord kunde konstaterar under gårdagen, 113 cm snö jamenvisst. 
Resten av veckan består av mer jobb och plugg, och en fredagsträff med vänner. Håller även tummarna för att jag och en bekant kan knipa biljetter till nästa helgs dansföreställning, det vore så roligt!
Nu var det färdigbabblat för ikväll, en kopp te väntar och sedan sängen, jag är trött ikväll.
 

Kommentarer
Postat av: N

Ser gott ut!

2015-02-05 @ 06:57:00
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Postat av: Sara

Så gulligt att få en teckning :) Och så mycket snö :O

2015-02-07 @ 20:01:14
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0