Dan före dopparedan och God Jul!

Hej dan före dopparedan!
 
Jag skulle publicerat ett inlägg igår, men det ville sig inte riktigt. Försökte i flera timmar, men min vän teknikstrul var visst på besök. Nåja.
Snart, snart är det julafton.
Så jag sparar på mitt tilltänkta årssummeringsinlägg, och vill bara önska er en riktigt God Jul!
 
Här jobbas det på i sista timmen, det brukar bli så va. Men det är okej.
Jag har storstädat, skurat badkar och lagat upp mat inför imorgon. Nu återstår bara det sista fixet som att nåla naglarna och packa och lite sånt, innan jag landar mjukt och skönt på kudden.
Ikväll har vi klätt granen hos mamma i vanlig ordning, och ätit dopp i grytan.
Julafton imorgon, och den spenderas hos bästa morfar med släkten.
 
Hoppas ni alla får må bra och har en alldeles underbar dag imorgon med nära och kära.
God Jul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0