Fullt upp jamenvisst och sista tentarycket.

Jösses denna vecka alltså! Just nu är det extremt mycket. För varje dag som gått har jag känt mig mer stressad, men det har liksom smygit sig på och jag har inte alls kopplat ihop det med stress. Tills för någon dag sedan, haha bra där att man lär sig med åren;)
 
Jobbar heltid just nu på kontoret och tar emot nyamnälningar inför höstens danskurser, samt fakturerar och svarar på mail. Men jag börjar komma in i det och det är roligt och lärorikt! Dock har jag ju en mattetenta som det snart är dags för att skriva. Närmare bestämt på fredag kl. 9. Så ni må tro att det är full fart här. Jobba heltid + plugga som en tok på kvällarna och lägga sig försent. Meeen, det är bara en kortare period och snart är matten gjord i alla fall.
Det kommer dock vara ganska fullt egentligen tills flytten i oktober. Håller ju även på att starta upp ett dansprojekt vid sidan av mitt andra jobb också. Trots mycket tungt och väldigt mycket plugg så har jag ändå en hel del energi, lär mig nya saker varje dag på jobbet och ser fram en höst med så mycket dans! Kul.
Jag har dessutom fått ännu mera jobb, till min glädje, som jag tackat ja till. Och jag kan nog låta axlarna sjunka ner en aning och konstatera att hösten kommer att ordna sig, för visst har det varit en stress att få ihop den jobbmässigt i tillräckligt många procent. Yay för det!
 
Ett möte har jag också hunnit avverka som jag hållit i för alla undervisande lärarna i dansmix som gick finemang. Och nästa vecka väntar Öppet hus med prova-på-klasser på jobbet och jag ska då undervisa i balett och modernt upp till 13 år. 
 
Den lilla fritid som hunnits med har jag varit två svängar på Blomsterlandet i helgen. Ja två, ni hörde rätt haha! Det där med grönt alltså... Nu är det en djungel här, med många härliga växter.
Och även piffat till badrummet lite med nya handdukar och en ny tvål.
Bjuder på några mobilbilder från veckan, systemkameran har av förklarliga skäl fått ligga orörd. 
Kommer nog inte hinna blogga något på en vecka dessvärre. Nu väntar jobb + plugg, och tenta på fredag. Sedan dansprojektmöte och upptaktsmöte på lördag och middag med lärarana, och slutligen Öppet hus och dansundervising på söndagen. Om jag har tråkigt? Nej, inte ett dugg!:) 
Soliga dagar har vi också fått, härligt att cykla hem och utsikten är så vacker som ovan. 
Bättre bilder på mina blominköp kommer, tills dess ha en bra vecka och håll gärna tummarna för mig på fredag!:)

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

låter ändå härligt med en djungel ;)

2015-08-17 @ 17:26:14
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0