Full fart med jobbstart och augustidagar.

Nämen hej!
 
Ett tag sedan nu. Ja jag tycker jag skriver det varje gång. Och augusti månad har redan anlänt.
Det är full fart just nu, därav den dåliga uppdateringen, och kommer så vara fram till slutet av augusti i alla fall. Så blir det lite glest här vet ni varför.
 
För prick en vecka sedan, 3 augusti, började jag jobba igen. Just nu är det kontorsjobb, planering av mitt och en väns dansprojekt, samt planering av möten innan dansundervisningen drar igång. Och jag klagar inte, lär mig massor och har roligt. Pluggar dessutom till min sista mattetenta som är 21 augusti och som närmar sig med stormsteg, så ja dagarna fylls till bredden just nu.
 
Marcus har varit uppe här i omgångar och åker söderut imorgon. 
Goda middagar på restaurang (Kulturens Hus och Bistro Norrland) har också hunnits med, och även någon kväll på Clarion.
 
Ovan blandade bilder från augustidagar. 
Solen har visat sig, och jag har världens finaste utsikt från jobbfönstret.
Godnatt och en fortsatt fin vecka till er!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Härliga bilder från din vecka!

2015-08-13 @ 22:42:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jätte fina bilder! :)

2015-08-28 @ 16:17:36
URL: http://Nicolees.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0