Fina presenter, dans och helgplaner.

Ny månad har det blivit sedan sist jag tittade in! Min favoritmånad. Och jag har redan skymtat gula löv här och var och röda rönnbär, men luften känns fortfarande ljummen. Pälsar på mig för mycket kläder och konstaterar ännu en gång att det hade nog räckt med det första lagret.
Jag hade tänkt tittat in här i onsdags, och ja även igår, men upptäckte att jag inte hade några nya bilder att visa så det fick faktiskt vara. 
Ovan ett armband jag fick av en av mina danselever igår. Så fint! Och lika glad blir jag varje gång. Förr veckan fick jag ju en teckning av en annan elev. Att få bli överöst av denna omtanke, jag säger då det. Jag känner mig otroligt glad och lyckligt lottad som får möta dessa elever!
 
Och veckan, ja den har rullat på i rasande fart. Innehållit mest jobb, så som det blir när vardagen drar igång igen. Flera pass med dansundervisning, och har även gått in och vikarierat vid sjukdom denna vecka.
Mycket jobb och förberedelse, men roligt att få arbeta och känna uppskattning. 
Även den moderna dansen har dragit igång denna vecka vilket känns roligt att få dansa själv även. 
Känt av bihålorna i veckan, inte bli sjuk nu. Men har ändå varit pigg och jobbat utan vidare bekymmer. 
Och så var helgen här, en helg fylld av roligheter. 
Imorgon lördag väntar en loppistur en tripp bort med en fin vän, och på kvällen vankas en tur på stan med en annan vän. Och så ska jag äntligen försöka ta tag i projekt göra-höstfint-hemma. 
Trevlig helg till er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så roligt med dansundervisning, min undervisning startar nästa vecka :) Älskar verkligen dans :)

2014-09-06 @ 10:31:40
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Käthes Mode

Visst är det en mysig månad! :)

2014-09-07 @ 21:06:36
URL: http://www.kathe.nu
Postat av: Linnea - fotoblogg

Kul att du tycker att det är roligt att jobba och att du fått jobba mycket :) vilket fint armband! :)

Sv: Tack så mycket! :) ja, det var riktigt härligt! Håller också tummarna för att det blir fler soliga dagar! :)

2014-09-08 @ 09:40:16
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: MY VESTLUND '

men så fint!

2014-09-11 @ 11:01:07
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0