Höstiga oktober och jobbplanerande.

Ännu några höstiga bilder! Ja det gäller ju att passa på när oktober visar sig från sin bästa sida, och höstälskaren i mig bara njuter.
Så var ännu en helg slut och en ny vecka börjar snart. Tycker att jag alltid skriver det men tiden går verkligen i en rasande fart.
Veckan har innehållit jobb och vikarierande, och även denna helg har bestått av jobb hemifrån. Planering inför kommande veckor då jag går in och vikarierar i 2 veckor + har mina vanliga jobbdagar och något möte, och ev workshop i jazz och street ska nog också hinnas med.
Intensiv men rolig period.
Promenerande, en tur till Blomsterlandet, städat, lagat matlådor till middagar på jobbet och sett Fjällbackamorden på tv har också hunnits med. Vad jag fyndade i blomsterväg får ni nog se nästa gång, håll tillgodo.
Verkar gå segt att ladda upp bilder här titt som tätt så inläggen blir i senaste laget. 
Nåja, nu väntar sängen och sedan en vecka fullspäckad med dans.
Inläggen kommer nog inte dugga tätt då det blir ännu fler sena jobbkvällar än vanligt, men rätt vad det är kommer ett inlägg.
Tills dess, ha en bra start på nya veckan!

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härliga bilder :)

2014-10-06 @ 08:57:31
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Sara

Vilka otroligt fina bilder och älskar att du har sådana fina löv i en vas, det ska jag definitivt sno :)

2014-10-06 @ 16:55:44
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Sandra

Verkligen härliga höstbilder! Hos oss blåser det så himla mycket att det är svårt att njuta. Nu blev jag nyfiken på vad du köpt på blomsterlandet :)

2014-10-06 @ 20:33:40
URL: http://atilio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0