Pizza och regn och att komma tillbaka till norr igen.

Så vips har det blivit november! Jag hade tänkt titta in här tidigare men det har inte hunnits med.
Ovan bilder från helgen, en lugn sådan. Det blev varken bio eller middag på restaurang. Däremot promenad i regnet, städa och köpa med sig pizza och äta framför tv:n. Ganska skönt det med. Så gott det var, sist jag åt pizza var nog ett år sedan sist. Tittade på den animerade filmen "Up" som gick på tv, har sett den förut, och den är verkligen fin tycker jag.
I måndagskväll tog jag så flyget upp igen. Det var försenat nästan en timme så var inte hemma förrän sent.
 
Jobb på Dansmagasinet i vanlig ordning igår och träning. Den här veckan har jag startat med att lära ut koreografierna till julavslutningen för nästan alla grupperna. Så spännande, och både jag och alla eleverna var så taggade! Det ska bli roligt att se hur det artar sig, det är verkligen en process att ta in koreografi och sätta dansen i kroppen.
Blev för övrigt kallad Dr Phil igår på jobbet då jag tydligen ansågs ha många kloka råd, ja jag tackar ja:)
Planering av undervisning idag och dagen har gått i ett. Ute är det minusgrader och mörkt och här inne bunkras det upp med te och många värmeljus, ganska mysigt faktiskt.
Nej nu ska jag förbereda det sista för morgondagens danslektioner innan sängen väntar, jag sov så dåligt inatt p.g.a. kliande eksem!
Ha en fortsatt bra vecka, galet att det är helg snart igen ju!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Preifelt

Muums vad gott :) Dock har jag nästan förätit mig lite på pizza på senaste... vi åt det väldigt mkt i samband med att vi packade och flyttade, kanske 3-4 ggr per vecka för att vi inte hade möjlighet att laga mat på samma sätt. Blir för mkt till slut!

2014-11-06 @ 10:33:54
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Sara

Sitter här hungrig alldeles för sent på kvällen och blev så sugen på pizza nu när jag såg bilden :O Hoppas det går bra imorgon på lektionerna :)

2014-11-06 @ 23:44:38
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Linda

Lovely. :)

2014-11-09 @ 07:05:11
URL: http://wrensden.blogspot.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0