En söndagspromenad i naturen.

Det är mycket skrivande på examensarbetet nu må ni tro!
Jag har suttit precis hela dagen idag och skrev nyss sista orden för ikväll.
Sliter som ett djur just nu, men snart, snart är jag i mål och vilken glädje.
Bloggenvärlden hinner jag knappt alls med, när arbetet är klart sedan ska jag läsa ikapp. 
 
I onsdags åkte jag så ner till Marcus i Gimo. Vilken sommarvärme vi har här, ja jag skriver faktiskt sommarvärme. Linne och kjol och ljumma vindar, fryser inte ett dugg. Blommor och grönska överrallt. Fantastikt!
 
Ovan bilder från min promenad förra söndagen där hemma. Pustade ut bland naturstråket efter dansföreställningar och en hektiskt vecka. Naturen är läkande och skänker så mycket glädje. Jag kan förstå min morfar som alltid kan se glädjen i att följa hur årstiderna har sin gång. 
 
Imorgon åker vi till Uppsala för att titta på karneval och pausa i examensskrivandet. Vädret ska bli varmt och jag ser fram emot att strosa i Botaniska trädgården och få sitta på en uteservering och njuta och stanna upp.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ett rött monogram

Fina bilder, ser skillnaden på
grönskan uppe hos er. Låter
kul med karneval.
Ha en toppenhelg
Kramar/AM

2014-05-24 @ 09:42:37
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Anna- lantligt på Svanängen

Verkligen härligt!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Kram Anna

2014-05-26 @ 14:14:58
URL: http://lantligtpasvanangen.blogspot.se
Postat av: Loppisliv

Botaniska trädgården låter mysigt, hoppas du fick en toppendag. Tusen Tack för rara ord!! Ja det har varit en jobbig tid, saknaden är stor.
Fin start på nya veckan. Kram Paula

2014-05-26 @ 18:05:05
URL: http://www.loppisliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0