Äntligen dessa blå gardiner.

 Hej!
 
Så har jag betat av några dagar med fullt upp.
Tenta i fredags som jag egentligen skulle skriva fick faktiskt vara, tar den i oktober istället. Besvikelse över att inte klara av, men ibland får man bara göra det bästa av det hela. I oktober som sagt, då hoppas jag kunskapen sitter.
I lördags däremot skrev jag tenta i miljö och den däremot kändes bra! Jag vill inte ropa hej för tidigt, men kändes bra efteråt och jag var nöjd över min prestation. 
Hem, snabbt få i mig lite sen lunch, och sedan promenera till Blomsterlandet och köpa en murgröna. Nu vill jag boa in mig, pyssla och göra fint. 
Hem igen och sedan planera undervisning.
Söndag var det öppet hus på jobbet som sagt där man fick dansa gratis hela dagen. Jag höll i ett modernt pass för ungdomar och vuxna vilket gick bra. Så roligt att få undervisa och dansa! Denna glädje som sprider sig i hela kroppen. Och vi blev ett gäng av både unga och lite äldre, vilket alltid är roligt med blandade grupper. Ett härligt gäng, och det var ju synd att vi inte hade mer tid att få dansa. 
Och sedan hem till mamma på middag och efterlängtat prat.
 
Måndag och planerande av alla danslektioner hela dagen. Skriva terminsbrev, leta musik och skapa dans. Effektivt arbetande idag, puh, dagen har verkligen gått i ett. Och samtidigt gläds jag åt allt jag hunnit och vilket roligt jobb det är. Det är ju inte allt lätt att hitta inspiration dock. Och jag ger mig aldrig utan att vara 100% nöjd, även om det innebär att jag lägger ner väldigt mycket tid. Men nu (peppar, peppar) är visst inspirationen på topp och det sprutar ut idéer, hoppas det håller i sig.
 
Ovan bilder som jag tänkt visa länge nu! Känns ju nästan passé nu. Mina gardiner jag fyndade på Indiska tidigare i sommar. Blå med paisleymönster som jag älskar och som är så jag. Men nu börjar jag faktiskt vara sugen på lite dovare färgskala och den där höstkänslan börjar krypa på. Jag tror allt jag får ta en fixarhelg när det lugnat ner sig lite efter denna vecka och piffa till boningen.

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Snyggt!

2014-08-26 @ 20:51:36
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: A House With A View

Vilka jättefina gardiner! Vackert mönster. Och vad kul att det gick bra med miljötentan :) Lycka till med resten!

Många kramar aka

2014-08-26 @ 21:59:16
Postat av: Linnea-fotoblogg

Jättefina gardiner! :) Du har verkligen haft mycket för dig men det kan vara kul att ha mycket som händer ibland :)

sv: Det ser härligare ut än vad det är, var svinkallt, haha :)
Ja, det känns väldigt personligt att visa upp bilderna men det gick ju som sagt bra!

2014-08-27 @ 22:41:20
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Vintage Johanna!

Superfint & mysigt! Och det där med att pyssla lät mysigt, speciellt nu på höstern, önskar jag att jag också hann gö.
Kul att få jobba ed det man tycker är kul! :D

2014-08-28 @ 08:26:18
URL: http://www.vintagejohanna.se
Postat av: Käthes Mode

Jättefina!

2014-08-28 @ 08:55:16
URL: http://www.kathe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0