Påsken för denna gång.

Oj ja nu gick det visst några dagar här, tiden har prioriterats till att umgås.
Jag är tillbaka i norr här igen, jag och Marcus fick ett ryck och åkte upp hit på långfredagen och spenderade påsken här.
Marcus åkte tillbaka i måndags men jag är såklart kvar här då jobb och plugg står på schemat.
Påsken ja, några fina soliga dagar och inte så mycket fotande faktiskt.
 
Ett hav av blommor på hundpromenaden under skärtorsdagen i Gimo, dessa ljuvliga blomster.
Bilade upp och anlände på kvällen på långfredagen och jag påskpyntade lite smått.
Påskafton spenderades på stan en sväng och leta doppresent, sedan åkte vi till Ormberget för att träffa upp Tobias och Asta Molly fick busa med sistnämnda.
För att åka och handla mat och förbereda middag och sedan tillbaka till Ormberget för årets första grillning med Ida, Tobias och Asta. 
En härlig kväll med god mat och fin utsikt och inte ens en mobilbild blev det, så lat var jag med kameran.
 
På påskdagen vankades det dop för Marcus yngsta lille kusin, fint och stämningsfullt.
Väl hemma dukade vi upp för god påskbuffé att äta i lugn och ro.
Vi hann även med en kort utesväng på Allstar på kvällen, den kortaste jag varit med om, ingen av oss hade varit där sedan de bytt lokaler.
Och så blev det annandag påsk och Marcus bilade ner till Gimo på eftermiddagen och jag åkte till mamma på kvällen för en bit mat.
Det var påsken för denna gång!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

va mys!:D

2014-04-23 @ 22:55:54
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Ett rött monogram

Du fick en fin påsk, och dop
också. Det ska jag på fram i maj.
Låter mysigt med grillandet också.
Kramar
AnnaMaria

2014-04-24 @ 08:25:16
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Johannas Retro

Åh va mysigt! :D

SV: Tack gumman ^^
Var gärna med och tävla om ett par brillor! :D

2014-04-25 @ 12:03:26
URL: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0