Att få njuta av några höstdagar till.

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna här nere. 
Vackert höstigt, jag njuter allt jag kan, men nu börjar löven även här falla till marken.
Min favoritårstid är ju hösten, så ni må tro att jag suger åt mig allt höstlikt bäst jag kan:)
Hundpromenader med Molly och plugg, ungefär så har det sett ut.
I lördags åkte vi till Uppsala, jag och Marcus, och intog middagen på Villa Romana.
Vi har ätit där förut några gånger fast på deras uteservering men nu blev det inomhus såklart med tända ljus.
Så mysigt.
Satte oss på en bar och promenerade sedan så jag fick skavsår, haha.
Bussarna gick visst sådär så de sista två timmarna satt vi mest och väntade ut tiden.
Men trevligt med lite miljöombyte och nu vet vi tills nästa gång.
 
Regnrusk här de flesta av dagarna, men desto fler ljus att tända inomhus.
Inte så tokigt ändå.
Men idag är en sådär dag då magen inte vill, har haft ont från morgon till kväll.
Knappt fått i mig något, nåja det ska väl ge sig snart.
Jag har dock tänkt på en händelse under min praktik som ligger och gnager. Tystnadsplikt och ingenting kan jag yppa, men jag tänker ta tag i den när jag kommer hem igen. 
Är det därför jag har ont i magen tro?
 
Åt middag hos Marcus föräldrar igår och väl hemma hyrde vi film, den animerade Up.
Den kan jag verkligen rekommendera!
Så fin film. 
 

Kommentarer
Postat av: Ett rött monogram

Fina höstbilder. Här har alla
löv blåst av träden redan.
Kramar
AnnaMaria

2013-11-05 @ 08:19:31
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Postat av: Fredrika

Men så härliga bilder!! Där jag bor är knappt löven kvar..
Ha en fin dag, kram!!

2013-11-05 @ 10:06:44
URL: http://baraetthem.blogspot.com
Postat av: Ester

Vad trevligt att du tittade in till mig. Härliga bilder på hösten. Här försvann nästan alla löven i den senaste stormen. Kram Ester

2013-11-05 @ 20:20:09
URL: http://esterselegans.blogspot.se
Postat av: Marie

Vilka fina höstbilder du bjuder på!

Ha det så gott!
Kram Marie

2013-11-06 @ 15:38:37
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Postat av: Linnea - fotoblogg

Hoppas grejen från praktiken som ligger och gnager löser sig! Och härliga, höstliga bilder :)

sv: Det var så lite så :)
Ja, det är verkligen jättemysigt att sitta och titta in i elden! Det är jättehärlig och man behöver verkligen vila upp sig ibland! :)
Jag är väldigt glad att jag har fotograferingen!
Tack, detsamma!

2013-11-08 @ 22:37:55
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: maria at inredningsvis

WOW vad vackert:) sköna bilder på denna bloggen...du är duktig.

Kolla in min blogg på Måndag så har chans att vinna något fint:)

ha en härlig vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0