Dansföreställning, examensfirande och Mors Dag middag.

Åh vilken helg, så mycket roligt jag fått vara med om!
Så skönt att få blanda plugg med härligheter.
 
Jag har tagit många bilder den senaste veckan så det kommer nog rassla till en del inlägg innan månaden är slut=)
Men först helgen.
 
Fredag och härlig dansföreställning på teatern av Dansmagasinets elever!
Fick både en Ester och Lena med mig, så trevligt!
Blood on the Dancefloor hette föreställningen, och oj så sugna vi var på att dansa efteråt alla tre.
Pratade gamla gymnasieminnen efter det och oj vad åren går=)
 
Åkte sedan till Kvantum och handlade mat, och en man började följa efter mig.
Otäckt och obehagligt.
Men allt slutade gott tillslut.
 
Lördag och den stundande examensdagen för en av mina närmsta vänner, Rebecka!
Hon bjöd på underbart god buffémiddag och kaffe och tårta, oj så gott det var.
Ett fång rosa rosor och en vas fick hon av mig och många andra härliga presenter.
Tack för en fantastisk kväll, hurra vad du är bra!
 
När jag kom hem och skulle sova var det fest lite varstans här, som urartade kan man säga.
En dörr blev söndersparkad och diverse annat, det blev inte många timmars sömn inatt.
Jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker!
Använd hjärnan, drick inte bort den, en liten uppmaning så där...
 
Söndag idag och Mors Dag. 
Bjöd mamma på middag på Waldorf, och de delade ut varsin röd ros till alla mammor där, så fint.
En blomma och en present till stugan bjöd jag på.
 
Vilket underbart väder, cyklade långsamt hem ikväll.
Andades in alla somriga dofter, förundrades av all grönska.
Vackert, så det gör ont.
 
Kvällen avslutas med Wallander, tack fantastiska helgen för att jag fick uppleva dig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Roligt att dansen gick bra!
Förutom stalkern och dörren, lät det ju som en toppenhelg!!

kram o ha en bra start på veckan

2013-05-27 @ 06:57:50
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Loppisliv

En händelserik helg du haft :-) Härligt!!
Ha nu en fin start på nya veckan!
Kram Paula

2013-05-27 @ 06:58:40
Postat av: Tina

Oj en helg där det hände mycket. Mysigt förutom en läskig förföljare o folk som inte vet sin begränsningar:( Söt dotter som bjöd sin mamma på middag. Kramisar Tina

2013-05-27 @ 20:15:49
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med massor av roliga händelser. Fina bilder också.

2013-05-27 @ 21:41:26
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Marie

Vilken helg!

Men vad läskigt men mannen som följde efter... tur att det gick bra!

Önskar dig en fin fin vecka!
Kram Marie

2013-05-28 @ 11:20:42
URL: http://mariemarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0